Zakończenie II etapu Projektu "PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY" PDF Drukuj Email
piątek, 23 lipca 2010 13:38

 

Od 1 grudnia klasa I a (wych. Dorota Szcześniak) realizowała Projekt współfinansowany przez UE w ramach EFS „Pierwsze Uczniowskie Doświadczenia Drogą do Wiedzy”. Zajęcia odbywały się 3 razy w tygodniu, łącznie 50 godzin.

serolandia2

 

Projekt opierał się na teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera, która pozwala na inne spojrzenie na możliwości rozwojowe dziecka i jego szanse edukacyjne, spojrzenie na dziecko w sposób nieoceniający.

 

 

Według tej teorii:

-Każdy człowiek posiada wszystkie typy inteligencji w różnym stopniu rozwinięte

-Tworzą  one niepowtarzalny „profil inteligencji”, który podlega zmianom

-Wszystkie inteligencje wzajemnie ze sobą współpracują

-Każdą inteligencję można rozwijać - „słabsze” inteligencje można rozwijać poprzez „mocniejsze”

Uwieńczeniem II etapu Projektu był pokaz efektów pracy uczniów w formie występu artystycznego z prezentacją multimedialną, który odbył się 16.06.2010r. w naszej szkole.

serolandia1

Program artystyczny nosił tytuł „W Serolandii Szwajcarskiej”. Dzieci, jako mieszkańcy fantastycznej krainy niezwykłych myszek zaprezentowały rodzicom swoje uzdolnienia. Zaprezentowały swoje mocne strony zaczynając od recytacji, poprzez śpiew indywidualny, zespołowy, taniec, ukazanie sprawności ruchowej, wszechstronne zainteresowania przyrodą, zdolności manualne, aż po umiejętność korzystania z komputera, korzystania z tablicy interaktywnej.

serolandia3

 

Poprawiony: wtorek, 28 września 2010 17:02